U bent hier

Sociaal Huis

Ter Duinenlaan 34
8670 Koksijde
Telefoon: 
058 53 43 10
E-mailadres: 
info [at] sociaalhuiskoksijde.be
Huidige openingsuren
Vandaag gesloten
Morgen gesloten
Alle openingsuren

We werken op afspraak. Je kan een afspraak maken via 058 53 43 10 of intakewelzijn [at] koksijde.be.

Contactformulier

Sluitingsdagen

maandag 29 mei 2023
Pinkstermaandag
dinsdag 11 juli 2023
Feest van de Vlaamse Gemeenschap
vrijdag 21 juli 2023
Nationale feestdag
maandag 14 augustus 2023
Brugdag O.L.V. Hemelvaart
dinsdag 15 augustus 2023
O.L.V. Hemelvaart
woensdag 01 november 2023
Allerheiligen
donderdag 02 november 2023
Allerzielen
zaterdag 11 november 2023
Wapenstilstand
maandag 25 december 2023
Kerstdag
dinsdag 26 december 2023
2de kerstdag
maandag 01 januari 2024
Nieuwjaar
dinsdag 02 januari 2024
2de nieuwjaarsdag

Wat doen we?

Het Sociaal Huis bekommert zich om jouw welzijn.
Hier kan je terecht met al je vragen omtrent welzijn, (thuis)zorg en sociale dienstverlening.

Zit je met een vraag omtrent welzijn, aarzel niet om langs te komen, we zullen samen met jou op zoek gaan naar een gepast antwoord.

Nog nooit bij ons langsgekomen? Niet gevreesd, wij zijn er om jou en je omgeving te helpen met de nodige discretie. Je hoeft niet te betalen voor onze hulp!

Kennismakingsgesprek

Als je bij ons niet gekend bent of het is een tijdje geleden dat je langskwam, vragen we je eerst een afspraak te maken met de intaker voor een eerste kennismakingsgesprek.

De intaker is een maatschappelijk assistent(e) en luistert tijdens dit kennismakingsgesprek naar jouw verhaal, problemen, zorgen en vragen. Hij of zij probeert reeds zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, maakt een dossier op indien nodig of wijst jou correct door.

Toewijzing dossier aan een maatschappelijk assistent(e)

Indien de intaker jou niet meteen kan helpen of verdere opvolging vereist is, wordt jouw dossier aan een maatschappelijk assistent(e) toegewezen. Deze maatschappelijk assistent(e) neemt meteen contact met jou op om een vervolgafspraak te maken en verder jou bij te staan waar nodig, de nodige aanvragen te doen, steun te bieden waar dit kan, ... Voortaan blijft deze maatschappelijk assistent(e) jouw aanspreekpunt en kan je haar/hem rechtsreeks telefonisch bereiken of een afspraak maken wanneer nodig.

Sociaal Huis